مواد غذایی و های امگا ۶

 

با این حال چه غذاهایی حاوی امگا ۶زیاد است؟ انواع مختلفی از اسیدهای چرب امگا ۶وجود دارد و بیشتر از روغن های گیاهی مانند اسید لینولئیک به دست می آیند. اسید لینولئیک در بدن به GLA تبدیل می شود. GLA در چندین روغن گیاهی از جمله روغن پامچال شب، روغن گل گاوزبان و روغن دانه انگور سیاه یافت می‌ شود.

گوشت گاو، مرغ، تخم مرغ، آجیل و دانه نیز منبع عالی از اسیدهای چرب امگا ۶هستند. با این حال، انتخاب مواد غذایی ارگانیک، فرآوری نشده و غیر اصلاح ‌شده ژنتیکی برای به حداکثر رساندن مزایای بالقوه امگا ۶نکته ای حائز اهمیت است.


به روزترین وبلاگ جامع پزشکی ایران و جهان امگا ,روغن ,اسید لینولئیک ,مواد غذایی منبع

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
اشعار ناب پارسی زی Kaizbpzzcj1 blogi فایل داک دانلود آهنگ جدید calliekycv85 homepage تعاونگران جدیدترین مدل مبل راحتی ،قیمت مبل راحتی هر چی که بخوای ایتا طلایی ( ایتاطلایی )