بسیاری از مالکان و مدیران مشاغل کوچک با بازاریابی به سبک بارانی سر و کار دارند. آنها در حال پرتاب پول برای فعالیت های مختلف بازاریابی هستند و امیدوارند که چیزی به هدف آنها برسد. در بیشتر این موارد ، نتایج ضعیف است. مالکان و مدیران شروع به سرزنش کردن ایستگاه رادیویی ، آژانس تبلیغاتی …

منبع :
3 عنصر بازاریابی موفق


به روزترین وبلاگ جامع پزشکی ایران و جهان بازاریابی ,بازاریابی موفق ,عنصر بازاریابی منبع

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
دکور چوبینه tavanenoo کاریابی بین المللی کارپیرا-نمایندگی آ.غربی-با مجوز رسمی از وزارت کار بررسی دستگاه های اندازه گیری برق و الکترونیک وبسایت تخصصی مهندسی عمران | آقای عمران طراحی رابط کاربری اینجا همه چی هست من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ نابدون نمایش ناب ترین ها نرم‌افزار بازی آهنگ فیلم اخبارروز کتاب مطالب آموزشی تلگرام عکس فایل های درسی سرگرمی ناب فروشگاه80درصدتخفیف اموزش حسابداری